Joining the Naked 3 Bandwagon

Joining the Naked 3 Bandwagon

posted on: 7.23.2014

urban decay naked 3 palette, should i buy the naked 3 palette, is the naked 3 palette the same as the naked 1 and naked 2 palette, urban decay naked palettes
After about a year of hearing the hype, I finally caved and ordered the Urban Decay Naked 3 Palette. Sigh. I have no backbone when it comes to Urban Decay. Perhaps it's because of the serious midweek slump I'm dealing with this morning, but I just can't ogling over this palette. It's so pretty! And it is totally different from the first two palettes. I literally just got this palette yesterday, and I've already spent a good portion of my time dreaming up gorgeous looks with this palette. You know how rose gold is kiiiinda the "it" color of the year? Well to stay on trend, definitely look into this palette. I know it's been super hyped up, but so far, I'm pretty damn impressed. I've got a super gorgeous rose gold tutorial planned in the upcoming weeks, so consider this post your official teaser. And get naked, for the third time.

What's your go-to palette recently?

Advertise on Brikasia! 

Disclosure: This post contains affiliate links.

8 comments:

  1. I feel like rose gold has been the "it" color for quite some time, haha! I also totally agree with you, it's so different from the other two Naked palettes that it's so much easier to justify it and play around with it! I'm thinking of returning my Naked 2 palette, maybe in exchange for this one. It seems as though people are getting much more use of out of the 3 than 2! ENJOY IT :)

    Jess | The Mod Mermaid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jess! I really like the 2nd palette too, I might add that to my collection soon. Ugh, I'm such a hoarder LOL!

      Delete
  2. I LOOOVE THIS PALETTE. Have fun with it :) Can't wait to see the looks you create x

    ReplyDelete
  3. I haven't yet seen this in person but it looks gorgeous in your pictures! I have the original Naked palette and have hardly used it.. i guess eye shadow palettes are the last thing I should look for! :P

    TheConscienceFund

    ReplyDelete
    Replies
    1. This palette is sooo different from the original palette, which is why I think I'm having so much fun with it! Lol! But if you don't use eyeshadows much, then perhaps you'd want to skip this purchase lol!

      Delete
  4. For awhile I was very unsure of the Naked3 because of the pink tones, but I am head over heels, and it is shockingly sooo wearable ! Glad youre liking it !

    Madeline | Its a Mads Mads World

    ReplyDelete
    Replies
    1. I completely agree! Pink tones normally don't look good on me, but the tones in this palette are sooo flattering!

      Delete

Thanks for leaving a comment on Brikasia! Please do not promote your blog in the comment section, or ask for a follow-for-follow, or promote your giveaway, or anything else that is self-promotional. Thanks!

brikasia beauty blog All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger